Lied "Tuusigfüessler Balthasar" (Dieter Wiesmann)

Aus Mikiwiki
Version vom 20. November 2009, 23:13 Uhr von Michi (Diskussion | Beiträge)
(Unterschied) ← Nächstältere Version | Aktuelle Version (Unterschied) | Nächstjüngere Version → (Unterschied)
Wechseln zu: Navigation, Suche

Tuusigfüessler Balthasar

ISWC Code T-050.114.690-2
SUISA Titelcode 0489 752 34
Alternativtitel Tausendfüssler Balthasar
Musik und Text Dieter Wiesmann (CAE/IPI 00052.98.81.52)
Herausgeber Chanson-Edition Reinhard Mey C (CAE/IPI 00064.96.68.33)

Dieses Dieter Wiesmann-Lied erschien erstmals auf dem Album Matthias (1977).

Zur Entstehung des Lieds erzählte Dieter Wiesmann dem Schaffhauser Bock etwa 2003: "Am besten arbeite ich unter Druck und das war bei meiner dritten LP nicht anders. Nach zwei kreativen Ferienwochen in Montréal kehrte ich mit elf Stücken im Gepäck zurück in die Schweiz. Ein Lied fehlte mir also noch, aber es wollte mir partout nichts einfallen. Um auf andere Gedanken zu kommen, nahm ich die Einladung einer Freundin an, sie in Kandersteg zu besuchen. Natürlich war mir ein geselliger Abend in lustiger Runde wichtiger, als im stillen Kämmerlein über einen Liedertext nachzudenken. Am nächsten Morgen wurde mir aber mit Schrecken klar, dass das verflixte zwölfte Lied nun langsam Gestalt annehmen sollte. Da lag ich also im Bett und dachte angestrengt nach. Plötzlich krabbelte eine Raupe über die Marmorplatte des alten hölzernen Nachttischlis, et voilà, Balthasar war geboren."

1977 Dieter Wiesmann "Tuusigfüessler Balthasar" Studio-Aufnahme

Produktion Reinhard Mey
Aufnahme
Musiker Dieter Wiesmann (Stimme, Gitarre)
1977 Dieter Wiesmann LP Matthias country CH.gif Phonag Records P 1021 gelistet als "De Tuusigfüessler Balthasar"
1991 Dieter Wiesmann CD Matthias country CH.gif Phonag Records P 81021 gelistet als "De Tuusigfüessler Balthasar"

De Tuusigfüessler Balthasar mit sine tuusig Füesse
Het letschthin uf die andri Schtroosesyte übre müesse.
Er wartet brav ufs grüene Liecht, doch het er sini Not:
Die vordere Bei händ grüen, doch alli hindere händ scho rot.
Himmeltonnertoria, ich cha die doch nid dääne loh.

Himmeltonnertoria, trippel trappel trippel, tibi dibi
Trippel trappel trippel, tibi dibi
Trippel trappel trippel,
Tipp tapp.

De Tuusigfüessler Balthasar isch würklich nümm zum Lache,
Er sötti nämlich siebe Wuche Militärdienscht mache.
Marschiere schön in Reih und Glied isch schwiirig vorderhand,
Dr Balthasar het mit de Füess es böses Durenand.
Himmeltonnertoria, jetzt fangt au no dr Passgang a.

Himmeltonnertoria, trippel trappel trippel, tibi dibi
Trippel trappel trippel, tibi dibi
Trippel trappel trippel,
Tipp tapp.

De Tuusigfüessler Balthasar mues wyti Stregge laufe
Drum wott er sich im nögschte Laade Wanderschueh go chaufe.
D'Verkäuferin, die bringt es Paar und stellt's ihm vorne hi.
Dr Balthasar seit: Jemmers Troscht, das längt jo niene hi.
Himmeltonnertoria, ich muess dr ganzi Lade ha.

Himmeltonnertoria, trippel trappel trippel, tibi dibi
Trippel trappel trippel, tibi dibi
Trippel trappel trippel,
Tipp tapp.